Tuesday, October 13, 2009

OBSES




ketika pkl 6 time jam tgh haywire
aku termenung macam orang gile
nk pasang kaset player da jd ntah ape2
so ape aku bwat aku perhati sini sane

eh kenape aku obses dgn pantun ni

hm..
sblah sane ternampak minah kodi budget hot isap rokok
kt tepi ade uncle yang seronok cungkil gigi sambil tgk rear mirror
kalau tgk kt busstop plak byk nurse2 mude yg ajak main mata
adegan plg menghiburkan? ade brother sorg ni yg tgh masyuk korek idong

yezzaa.....
ntah kenape tibe2 teringat Kojel kakak aku
pantang aku kentot x berbunyik dlm kete x bgtau
kalo tgh drive sambil korek idong disekehnye aku
"eee.. pastu tonyoh2 kt handle.. ko nk rase bergegar dagu!!??"

try2 jd suke2 jd habit jd obsesity
mandai2 je bwat terms sendiri
yeah aku pon x tau apsal jd camni
x kesah la obses ape janji jgn msk pusat serenti

lantak lah
terase mcm nk bwat pengakuan berani mati
br lah nampak aku ni teguh jati diri(gile kodi)


aku pernah obses dgn..
-Wardina Safiyyah
-baju Kiko & Kikilala
-rambot "M" Nick Carter Backstreet boys
-daily burger KFC



ntah apsal aku still obses dgn..
-Avril lavigne
-"mengorek" sana sini
-tido bepuluh jam
-bulu dada acap


tp yg pasti aku akan teros obses dgn..
-Chelsea fc
-rock & roll
-comic & anime
-kucing mahupun cicak


p/s: aku baru tau burger yg paling happy ialah burger-mbira

5 comments:

Unknown said...

wei !!!

dalam suma2 tue satu ja aku sama ngan ang...

yang part wardina tue mmg sama... masa dia dok gila pakai skirt ngan rambut pendek dulu a :D ghegheghe

wei !!! awat ang dok obses ngan bulu dada aku.... ang nak jadi gay ka ? huish dia ni !!! aku report kat asya baru tau....

p/s: tp kalau nak sentuh manja2 okay ja... cuma kena blanja mkan kat marry brown ngan intan ja la :D chantek x idea aku :D

ellyWong said...

ahahahaha... adoi... lawak + euwwww...

sakit perut chemi...

p/s: nasib baik cicak ni 'mamalia' if tidak.. aiyaaaaa :P

ellyWong said...

oh, by the way, mak wardina ada kat sini. semlm chemi suruh mama join usrah kat umah die, tapi ummi malu sebab kena pergi sendiri ngan kawan chemi. chemi kena gi opis. hehehe...

nak chemi bagi tau mak wardina "adik saya pernah suka kat anak makcik?"

azam shah said...

acap: haha, nnt aku tny die, time wardina kawen aku tgh form 3, rase dunie hancor(hyperbola gile)

cemi: wah!! mak wardina?? mak die org aceh? hehe, adei malu a kalo bgtau, aik, umi tu bkn kaki usrah ke?

fIcK a.k.a kaka said...

nape ko x obses dgn aku?
kuikuikui